CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2013. március 18., hétfő

Shabby chic polc




Ezt a polcot a vaterán szereztem egy „csomagvásárlás” során, amely csomag tartalmaz egy mosdótálas szekrényt (ez majd megy a teraszra), egy fogast, vitrines kisszekrényt (Lizának szánom), gyertyatartót, egy bilit (olyan ősrégit, falusit… hát örüljetek, ha nem találkoztatok ilyennel használat közben, természetesen a jelen tárgytól megszabadultam), meg ezt a polcot (Somának).
Előkezelésként csiszolás helyett többnyire hőlégfúvóval szabadítottam meg a korábbi vaskos festékrétegtől, majd következett az alapozás (Poli Farbe Cell Kolor Aqua fehér töltőalapozó), alsó szín/amit visszacsiszoltam (Tikkurila Everal Semi Matt N441/kékesszürke), fedő szín (Tikkurila Everal Semi Matt V448/fakózöld), kissé visszacsiszolás és felfúrás. Ezt gondoltam ki a komódra is, majd a hivatkozás alapján nem került fedőként rá ez a zöld, s lett így  szép. 
A polcocska jól néz ki, feldobta az ágy melletti falszakaszt, s ha valakiben felmerülne, hogy a kis dobozt (Soma kincseivel) vajon átfestettem-e... hát nem kérdés…. és van ám folytatás, holnap…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest