CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. november 20., kedd

Egy marék ősz hajszál…



…jár annak, aki elköveti az alábbi tettet.

A dolgokat mindig egymáshoz viszonyítva, rendszerben látom. Amit lehet átalakítok, így elérve azt az érzést, hogy a berendezési tárgyak passzolnak egymáshoz. Ma már nem értem, de egykor rajongtam a rattanért.  Ugyan nem estem túlzásba, hogy ne legyen olyan az otthonom, mint egy rattan bolt, de manapság már abban a mennyiségben sem kedvelem, mint egykor. Ám kidobni sem szeretek, inkább új köntösbe öltöztetem a holmikat. Ez történt a rattan állófogasunkkal is. 


A korábbihoz képest teljesen újjá alakult. Minden a már említett tapétával kezdődött. És ezzel a vállfával folytatódott. Nem hiszem, hogy van még ember rajtam kívül, aki az ausztriai nyaralásról egyetlen souvenirt hoz haza: egy Billa-ban vásárolt vállfát. Mondanom sem kell, a színébe szerettem bele, s bizton állítom ez indította el a lavinát…. egyszerűen elég lett a mahagóniból, 2003-ban tetszett, majd évről évre azt vettem észre, hogy mindenhol belebotlom, s már nem éreztem magaménak….. vagy az is lehet, hogy az a bizonyos 7 évente változik az ember (nálam 9-re tolódott…) hatalmasodott el. 


Megkértem Őt, aki gyakrabban jár a színkeverős festékszórós beszerzési forrás felé, hogy kevertessen egy adagot a vállfa színére. Az üzletben színazonosítóval sikerült tökéletesen elkészíteni: Nissan KI7 C500/S.Val, matt.

Mindeközben (valamint a helyiségek festése által okozott rumli közben más sem hiányzott) szétszedtem az állófogast darabokra, és elkezdtem lecsiszolni. Ezzel kezdődött az ősz hajszálas történet. Csiszolni önmagában jó, persze jobb lenne, ha nem lennék porallergiás, ám az ilyen kis furmányos alkatrészek minden zege-zuga pont nem esik kézre, nem tagadom kellett hozzá türelem.

A szokásos portalanítást a DM-es nedves törlőkendővel végeztem, nem gondolnám, hogy így van megadva a Hogyan fessünk nagykönyvben, ám e nem szakszerű módon végzett előkészítés már többször bevált. 
Következett a darabok kiterítése és alapozós lefújása.

Majd színre fújtam egy nap elteltével, utána másik oldalukat is. 

Végül Soma segítségével összeszereltük.
 

Ezúton szeretném újfent megköszönni Fecának és Katának a tavalyi születésnapomra vágyott és megkapott ajándékot, a csavargépet, ami nagyságrendileg többször van a kezemben mostanság, mint az elektromos fogkefém.
 
  
Már csak a cipős komódot kell felturbózni és kész is az előszoba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest